پیام فرستادن
موارد
خونه > موارد > Shenzhen Haixincheng Technology Co.,Ltd آخرین مورد شرکت در مورد به دوستان و خانواده دیوید خوش آمدید برای بازدید از کارخانه ما
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-755-27087480
اکنون تماس بگیرید

به دوستان و خانواده دیوید خوش آمدید برای بازدید از کارخانه ما

2024-04-20

آخرین اخبار شرکت در مورد به دوستان و خانواده دیوید خوش آمدید برای بازدید از کارخانه ما

به آقای دیوید خوشامد می گوییم و از شما برای حمایت قوی دوستانش تشکر می کنیم. ما پنج سال است که با هم کار می کنیم و از تلفن های خود تماس های ویدیویی می گیریم.اين دفعه بالاخره همديگه رو ديديم. واقعا سپاسگزارم. دوست دیوید همسر و دخترش را برای دیدن آورد و حتی هدیه هایی را برای همه ما آورد. واقعاً تکان دهنده بود.

 

آخرین مورد شرکت به دوستان و خانواده دیوید خوش آمدید برای بازدید از کارخانه ما  0


به منظور استقبال از دوستان و خانواده ی دیوید، شرکت ما به طور ویژه کارکنان را برای همراهی با آنها ترتیب داده است زیرا این اولین بار من در چین هستم و من خیلی بیگانه هستم.علاوه بر اينکه از کارخانه ما بازدید کردي، ما همچنین آنها را برای شرکت در نمایشگاه های محصولات چینی، بازدید از برخی از کارخانه هایی که علاقه مند به آن است، و بازدید از مکان های دیدنی چینی.

 

آخرین مورد شرکت به دوستان و خانواده دیوید خوش آمدید برای بازدید از کارخانه ما  1


با وجود اینکه هوا خیلی خوب نبود و باران می بارید، نمی توانستیم در مقابل روحیه هیجان انگیز حرکت به جلو مقاومت کنیم. ما حتی دخترمان را با خود آوردیم تا با دختر دوست دیوید بازی کند،بعد از همههمه به پارک تفریحی معروف شزن رفتند و غذاهای محلی را امتحان کردند و با پوشیدن هانفو چینی لذت بردند.

 

آخرین مورد شرکت به دوستان و خانواده دیوید خوش آمدید برای بازدید از کارخانه ما  2


یک هفته بعد، خانواده دیوید به انگلستان برمی گردند. او از مهمان نوازی ما قدردانی عمیقی کرد و ما همچنین قراردادهایی را برای سفارشات بیشتر امضا کردیم.اميدوارم که همکاری بلندمدت ما رو ادامه بديم، فرصت های کسب و کار بیشتری را با هم به دست می آوریم و کار خود را حتی بزرگتر می کنیم.

 

آخرین مورد شرکت به دوستان و خانواده دیوید خوش آمدید برای بازدید از کارخانه ما  3


ما از اين افتخار و افتخار ميکنيم ما هميشه به هدف اصلي مان پيداش ميکنيم صداقت، صداقت، مهرباني، قدرداني، کارايي، حرفه اي بودن و نوآوريمن باور دارم که همه به خاطر قصد اصلی ما با ما همکاری کردند، و من همچنین معتقدم که ما می توانیم مزایای بیشتر و فرصت های کسب و کار را با هم ایجاد کنیم. جهان گسترده است، از ملاقات شما سپاسگزارم و از حمایت و اعتماد شما به کارخانه ما سپاسگزارم.ما به کار سخت خود ادامه می دهیم و با همۀ مردم آینده ای بهتر را می سازیم.

 

آخرین مورد شرکت به دوستان و خانواده دیوید خوش آمدید برای بازدید از کارخانه ما  4

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب کفش کودکان و نوجوانان شیک تامین کننده. حق چاپ © 2020-2024 stylishkidsshoes.com . تمامی حقوق محفوظ است.